pondelok, apríla 10, 2006

Občas sa pýtam:

Čo sa deje?
Niečo sa zmenilo. A príčina je v nedozerne (teda pre mňa).
Nemám rada zákulisné hry. Nemám rada mračiace sa neznámo. A preto sa pýtam. Som v nevýhode. Môžem sa pýtať len sama seba. Tí, čo sa radi hrajú na skrývačku (v záplave mäkkých slov a svetiel), obyčajne nevyjdú z tieňa. A ja, keďže neviem, o čo ide, nemám šancu.
Nepáči sa mi nefér hra. Dáva mi však nové podnety: sledovať zdiaľky a objavovať druhú tvár verejného dobra. Je to plus alebo mínus? Svetlo, či tieň? Pravdupovediac neviem. Ale veľmi ma to netrápi. Iba to nie je pekné. A tak to už len pozorujem. Skoro nezúčastnene. Prehodiac poznámku na vonkajšiu podobu toho, čo kedysi vyzeralo dôveryhodne. Dnes je to však len póza.
Zaujímavé, kam ma dokážu doviesť uvoľnené myšlienky!

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

silviah, jedná sa o súkromné mračiace sa neznámo? a týka sa len teba? či sa mračí na všetkých? a mám sa začať znepokojovať? lebo nefér hru tiež nerád...

Silviah povedal(a)...

Žiadne znepokojovanie.

w-abt povedal(a)...

silvia, keď obviníš niekoho neurčitého, je to ako by si obvinila všetkých.

Silviah povedal(a)...

Kde si našiel obvinenie?

w-abt povedal(a)...

Vidíš, už to účinkuje.

Silviah povedal(a)...

Nevrav! A čo?

w-abt povedal(a)...

...