pondelok, marca 06, 2006

Raz

Raz napíšem niečo aj o sebe...

9 komentárov:

w-abt povedal(a)...

Som tu, aby som ti odplatil tvoju návštevu.

Raz naozaj niečo napíšeš. Nech je to niečo čo si už dávno chcela niekomu povedať. Ak nemáš komu, môžeš aj mne.

Nech je to čokoľvek, čo chceš vykričať celému svetu, bude to len pre mňa...

Držím palce.

w-abt povedal(a)...

Už tuším, o čom to bude...

ostrovanka povedal(a)...

tesim sa silvia, na tvoje slovicka...
tesim sa, ze ta spoznam...
pretoze akokolvek som wabtovi trochu oponovala pri jeho poslednom prispevku, dnes viem, ze SLOVA o nas naozaj prezradzaju vsetko...

Silviah povedal(a)...

Je to možné, ostrovanka. No celkom istá si nie som.

ostrovanka povedal(a)...

silviah> o com pochybujes, draha? ze slova nas neprezradzaju?

w-abt povedal(a)...

silvia, som tak trochu hrdý na tvoj vstup. A chvíľu budem ticho, aby som nerušil.

Silviah povedal(a)...

Ostrovanka, slová majú podobu, ale sú to len slová.

Silviah povedal(a)...

wabt, :-)

w-abt povedal(a)...

Dobré ráno O: aj S: