streda, mája 10, 2006

Hviezdna blogosféra

Dávno som nebola tak neskoro na blogu. Dávno ma tu tak dlho nič nezdržalo. Akosi som dnes prestala vnímať čas.
Prečítať, čo sa objavilo (ak sa objavilo) u mňa, pozrieť k mojim stabilne skalným a sem-tam nazrieť, čo je nové. Rutina, začínajúca dostávať sivý nádych.
Cez vychodenú clonu sa však mihlo čosi neznáme. A potom (keď som nakukla a objavila) ďalšia nová kométa. A za ňou ešte,... až mi mysľou blyslo spojenie "nové súhvezdie". V tichu jasnej noci ho vnímam intenzívne a s neuvedomovaným obdivom (keby som mala pri compe zrkadlo, výraz mojej tváre by to určite potvrdil).
Idem spať s hlavou plnou nových originálov. Vážne si myslím, že sú hviezdne. A teším sa na ďalšie - zajtra, pozajtra, potom,...

5 komentárov:

w-abt povedal(a)...

silvia, chýbajú odkazy na to súhvezdie...

Silviah povedal(a)...

:-)
To je motivácia čítať.
Ale myslím, že Teba som v diskusiách u nich čítala. Takže si ich tiež našiel.

Marián Križovenský povedal(a)...

Pekne si to vystihla. Dúfam len, že sa nachádzame v stave Big Bangu, nie v stave čiernej diery...

Anonymný povedal(a)...

škoda, že každý zázrak trvá iba tri dni...alebo to má byť takto?

Jara Hribiková povedal(a)...

nooo,
aj ja som videla večer veľký voz a hneď som si pomyslela, že už nikdy nebudem blúdiť vesmírom peši...:o)