utorok, mája 02, 2006

Asi to tak malo byť

Moja teta často vravieva: "Asi to tak malo byť". Teda obyčajne vtedy, keď sa jej niečo nepodarí, alebo nevyjde tak, ako by si priala. A keďže je večný optimista, nevytočí ju len tak ľahko niečo. No a oná veta býva, povedzme, mávnutím ruky nad niečím, z čoho je zbytočné robiť si ťažkú hlavu.
Ja som si tú vetu povedala práve pred chvíľou. Márne sa totiž už tak dva týždniky snažím osviežiť svoje texty prípadným obrázkom (resp. fotografiou). Nejde a nejde. Aj mi to napíše, že "prevíja", aj vypíše, že bolo úspešne všetko dokončené, no výsledok je nula (teda text bez obrázka). Asi to tak naozaj malo byť.

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Silvia nezúfaj :-)
aj mne sa častokrát stane, že niečo nejde a nejde, ale časom sa to utrasie.
Alebo máš pravdu, tak to má byť..
a my sa máme sústrediť na tvoje texty a nenechať sa rozptyľovať obrázkom :-)
I keď taký pekný obrážtek na podfarbenie atmosféry nie je zas až taký zlý nápad :-))))

ostrovanka povedal(a)...

silvia, ked das prikaz upload a ono ti to natiahne obrazok, musis kliknut na to modre pole DONE a potvrdit ho ...
potom sa ti obrazok natiahne do formularu...

w-abt povedal(a)...

Ak sa nenatiahne, nevadí, daj to zapísať a pozri si blog. prípadne použi na blogu klávesy ctrl+F5

Silviah povedal(a)...

Vy ste poklady.
Vďaka za rady.
Ostrovanka, to som urobila, ale nič. Wabt, skúsim ešte Tvoju radu.

Silviah povedal(a)...

Wabt, nejde ani za svet. Niečo nebude celkom s kostolným riadom. No ale nevadí.

Silviah povedal(a)...

Hey, anonymus. Why do you write english? For to be mysterious?
I think, with yours kid acne you have to go to the skin doctor. :-)

w-abt povedal(a)...

silvia, na to, aby som vedel poradiť by som potreboval viac informácií.

Anonymný povedal(a)...

http://ww.rpinternational.org/home/tramadolonline/#10 tramadol to get high - buy tramadol direct